השאירו פרטים ונציג Speedit יחזור אליכם בהקדם
arrow-left, arrow-left, previous, left
arrow-left, arrow-left, previous, left
arrow-left, arrow-left, previous, left
דף הבית >> השתלמויות Speedit >> הקורס שלנו
מסגרת סרטון

הקורס שלנו

חזון:
הכשרת מאמני קואורדינציה ופיתוח יכולות קוגניטיביות בשיטת SPEEDIT


מטרה:
להכשיר צוות הדרכה, אימון והוראה, יצירתי, חדשני ופורץ דרך בתחום התנועה בספורט העממי והתחרותי.
לקידום תנועה קואורדינטיבית בעידן המודרני -טכנולוגי.


למה SPEEDIT
ספידאיט חברה צעירה, תוססת ובעלת חדשנות חינוכית-ספורטיבית. מתודיקת ההוראה שלנו דוגלת במשחק קואורדינטיבי כבסיס להתפתחות רב ערוצית. מתוך הנחה זו השיטה בנויה מהטמעה של משחקים ותרגילים מבוססי משחק וחשיבה קוגניטיבית על פי שלבים. הקורס הדגל שלנו מקנה ללומדיו ארגז כלים עצום שאין כמותו שבו יוכלו ליישם כבר במידית בכל מסגרת אשר ידריכו.
אנו מעניקים לימודי תעודה פרקטיים.

*65 שעות אקדמיות. 40 שעות מעשיות.
*הקורס עורך כ 12 מפגשים. 5 שעות בכל מפגש
*עלות הקורס- 4500. ניתן לחלק עד ל4 תשלומים.


 בשילוב הרצאות אורח מאנשי מפתח בתחום החינוך הבלתי פורמלי, חינוך גופני, חשיבה יצירתית, מדע וטכנולוגיה.
קורס ספידאיט יעניק לכם את היכולת להיות אנשי מקצוע בעלי יכולות מולטיטסקינג- מאמני העתיד.

תכנית SPEEDIT   להכשרת מאמנים מעניקה לסטודנטים את יסודות החשיבה היצירתית והתנסות בחשיבה המצאתית ופורצת דרך. בדרך של חוויה, גילוי וחקירה לומדים הסטודנטים כיצד לבנות שיעורים ותכניות עבודה בקואורדינציה, לעבוד מול קהל ילדים מגוונים, לטפח מצוינות לימודית בתנועה ולהפעיל יוזמה ותושייה- להוות מודל לחיקוי עבור ילדים ובני נוער.

בוגרי SPEEDIT  יוכלו לתת מענה מקצועי לגורמים רבים כגון:

הורים לילדים: סדנאות להורים ושיעורים פרטים לילדים.
מוסדות חינוך:בתי ספר, גני ילדים, מתנסים. 
יוזמות פרטיות: כגון חוגים וסדנאות, מרכז פרטי.
ילדים מחוננים: דרך הקורס שלנו תלמדו כיצד לטפח ולהעצים ילדים ובני נוער מחוננים דרך תנועה קואורדינטיבית ויצירתיות פורצת דרך.
הכנה לכיתה א: בשיטת SPEEDIT
נוער בסיכון: תוכלו לעבוד בעמותות, פנימיות וארגונים שונים העובדים עם נוער בסיכון- הסטודנטים יקבלו כלים כיצד להעביר חוגי קואורדינציה, סדנאות ODT  ועוד.

"העולם הנו מגרש משחק אחד גדול - בואו נלמד לשחק בו"
הזדמנות יוצאת דופן לקחת חלק במציאות של מחר!

לפרטים מלאים וסילבוס התכנית, הירשמו בתבנית שלמטה:
 הקדמה:

מחקרים רבים מוכיחים שיש קשר בין תנועה\ חוסר תנועה והתפתחות רגשית, כישורי למידה ו\ או בעיות למידה, קשב וריכוז. יכולות קואורדינטיביות מהוות בסיס לכל תנועה של האדם ולהתפתחות התנועה. המטרה בכל תנועה היא להגיע לאיכות תנועה תוך שמירה על חיסכון אנרגטי. ככל שרמת הקואורדינציה גבוהה יותר, כך מהלך התנועה יותר חסכוני ומדויק, גם כאשר התנועה הנדרשת מתבצעת בתנאים משתנים. בסדרת מחקרים וניסויים שנערכו, נמצא שללא כל ספק פעילות קואורדינטיבית הנשענת על מרכיבי קואורדינציה, פיתוח מוטורי ומודלים קוגניטיביים מהווים בסיס איתן וראשוני בעבודה מול ילדים כבר מגיל3. ללא קואורדינציה סדירה נמצאו קשיים לימודיים, סרבולים מוטוריים וכישורים חיים ירודים.

שיטת ספידאיט

" משחק הוא הדרך של הילדים ללמוד את מה שלא ניתן ללמד אותם"

למידה מבוססת תנועה, מורכבת משלבים קוגניטיביים ברורים אשר מתחברים למכלול התפתחותי שלם. שיטת ספידאיט רואה במשחק (אישי, זוגי וקבוצתי) ככלי להעברת מסרים, רעיונות, דעות וביצועים.  

תוצאות השיטה:

•  איזון קואורדינטיבי
•  איזון רגשי
•  איזון התנהגותי

כל אלו יביאו ליכולת מולטיטסקינג מיטבית במצבים משתנים



סילבוס תכנית:
מפגש ראשון:
 משחקי השכונה והרחוב- דפוסי תנועה וכישורי חיים- בהסתכלות עבר, הווה, עתיד.
 מהי תנועה מוטורית ומהן השלכותיה לגבי התפתחות ילדים.
 מהי קואורדינציה- הגדרה, פירוק מרכיבים והבנתם.
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט- חלק מעשי

מפגש שני:
 למידה נוירומוטורית- המוח בתנועה.
 לימוד שיטת התניות באימון.
 מ.ת.מ.י- לימוד מודל העבודה בקבוצות גדולה.
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט-חלק מעשי

מפגש שלישי:
 מתודיקות הוראה בבית ספר- פיתוח תוכניות קואורדינציה מקדמות למידה.
 מודל העבודה הקוגניטיבי מוטורי
 ניתוח סוגיות מורכבות בקשיי קואורדינציה

 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט- חלק מעשי

מפגש רביעי:
 ניתוח סרטונים מקצועיים.
 פירוט ולימוד על גיל הרך ותקופת הילדות- היבטים מוטוריים, רגשיים, חברתיים,
תקשורתיים.
 הקשר בין לחץ, עיבוד מידע, ביצוע.
 עבודה עם ספורטאים צעירים- המודל השלם.
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט- חלק מעשי.

מפגש חמישי:
 הקשר בין הורות, חינוך וסביבה משחקית
 ביסוס והעמקה מרכיבי הקואורדינציה
 ההבדלים בין GAME ל PLAY
 קווי דמותו של המדריך\מאמן\ מורה המודרני והמתקדם.
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט- חלק מעשי.

מפגש שישי:
 סגנונות למידה במאה ה21 וסוגי אינטליגנציה
 סגנונות אימון קואורדינטיביים
 פיתוח ולימוד סנכרון מוטורי
 למידת משחקים משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט
 התנסות בהוראה- הצגת משחק או תרגול להצגה בקבוצה.

מפגש שביעי:
 התאמה לשינויים- הגדרה וביסוס הקשר לאימון קואורדינטיבי.
 Risky play development
 המודל לפיתוח זיכרון ויכולות שליפה.

 התנסות בהוראה- הצגת משחק או תרגול להצגה בקבוצה.
 למידת משחקים משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט

מפגש שמיני:
 ניתוח תנועה ופירוק התניות- האוצר לאלפי תרגילים.
 פעילות אישית בקבוצות קטנות לפיתוח מיומנויות חברתיות, תקשורתיות ומנהיגותיות.
 מתודיקות הוראה יצירתיות
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט

מפגש תשיעי:
 חידוד החומר שנלמד עד כה והכנה למבחן עיוני
 פיתוח יכולות מנהיגותיות בעידן המודרני- משחקים מותאמים.
 מודל תנועת החיות בשיטת ספידאיט
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט

מפגש עשירי:
 מבחן עיוני
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט

מפגש אחד עשרה:
 בניית תוכניות קואורדינציה שבועיות- חודשיות.
 למידת משחקים ותרגולים מתוך שיטת ספידאיט

מפגש שתיים עשרה:
 מבחן מעשי- הצגת שיעור\ אימון לדוגמא- עד 30 דקות כל סטודנט.
 חלוקת תעודות
 
הצטרף
רוצים להתעדכן ולקבל יותר ?
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו
כל הזכויות שמורות © Speedit בניהול ארד סקוול     |      053-8334100